fredag 25. desember 2009

Nå er julen aften ferdig, Men man kan forkjatt glede seg til nyttår :D

Hei alle sammen! :D, Det var en veldig korslig kvell i går !
Vi var hjemmme og koste oss i en lang stund og så dro vi ut på resturan..Og
jeg kan vel si jeg har sett ppå ett filmer i går :D.


Og jo jeg sa vell kansje jeg fikk nytt Og bildene blir Kjempe stilie :D så da kan jeg slenge inn noen bilder fra i går.
Men i dag skal jeg på en venn sitt Farewell party , Han skal til bake til brunei..
Men tror nokk dette blir en korselig dag :D, Jeg skulle egentlig ut med Mamma, Pappa lillesøstra mi og Storesøstra mi Til ett sted i Islamabad men men.. Jeg kan vell slenge meg på med dem litt senere :P.
På søndag så skal vi feire att eksamen er åver, vi Har ikke bestemt oss om det skal bli Lasertag eller bowling..
Hvet det er en stund siden eksamen var ferdig..
Og vi skulle egentilg ha bone party den 23 desember men det er moharam nå..Og da skal det være still(og klart  vi bråker mye på bone fire :D når vi skal hålle på med Brann høy musikk osv)
Så det er flyttet til skole ferien er over.

Fortallte jeg dere vi var ute i skogeni går?, Thihi neida :D bare ett stili bildet jeg tokk :D

Likte dette bildet veldig mye :D
Men det5 komer nokk flere bilder senre for jeg orker ikke skrive mer hade bra

3 kommentarer:

  1. Very nice blog! :D
    Even tho i cant understand what you are saying lol :D. Keep it up :P

    SvarSlett
  2. Very nice blog! :). By the way the last picture is it a Program on the computer or is it on the Camera?
    From Alishba <3

    SvarSlett
  3. Thanks! :D. I use picase and paint lol :D
    From sofie <3

    SvarSlett