torsdag 24. desember 2009

God jul ! :D

Hei hei, Naa er klokka noe som 12
Og jeg har fatt den forste gaven
(resten kommer med nissen pa kvellen :P)
Jeg fikk ett nytt kamera :D. Men det var vell pa tide det andre hadde blitt velig slitt. OG velidig treigt :S
Men not to worry, Men jeg tror da det kommer masse bilder i dag :D, og kansje en film :P.
I dag sa er det ikke noe stress , Bare kose seg Og feire med gaver (Og nissen:D)

I gaar saa koste vi oss oxo Men det var veldig sent da vi begyne og se pa film!
Sa jeg sovna jo sa klart :P
Uten og ha stelt meg.Sa jeg skal taa ett langt bad og bare slappe av :D

Men men naa skal jeg bare kose meg videre :D, og det haper jeg dere oxo gjor! :D .
Kansje det blir en film i dag oxo :D, og masse jule program pa tv :P
Sa God jul alle sammen :D
Ho ho ho Sofie :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar