mandag 21. desember 2009

Eksamen! T_T

Hallo folkens saa ja jeg er veldig lei meg for lite blogging, men som jeg sa har jeg masse eksam for tiden :(
Men na har jeg bare 2 i gjen :d, Engelsk :/ og computer som jeg ikke er saa daarlig med :D
Naa er jeg bade trott sliten og utslitt :(, men ma ove mer for jeg er ikke ferdig..Akkurat na var jeg bare sliten og jeg bestemte meg for og blogge.
Og dere tenker sikkert hvorfor gidder hun og blogge ingen komentere, men det er fordi man maa ha blogg spot.com og jeg vet at mange av venenne mine har veart innom og lest bloggen min :P
Men det som har plaget meg de siste ukene er facebooken min!, jeg hater den! :s fordi den gjor pc min sa treig sa je ghopper nessten opp og ned for og vente a at den skal starte i gjen, Og naa har musa mi blitt helt gal sa den beveger seg runt helt selv :s
Men men, jo jeg hadde tenkt og legge in noen kjempe fine bilder men sa klart finner ikke jeg kabelen til mobilen min til pc..sa hvet ikke helt om jeg skal kjope ny enna eller on jeg skal vennte litt for jeg pleier og finne ting etter jeg har kjopt dem omigjen Flaksen min eller huh ? -_-

Liker noen av dere cola?, jeg pleide og veare avhengig av det men a hade noen i familien min problemer med leveren og en av grunnene var at hun da hadde drikket for mye cola, sa na er det veldig skjeldent jeg drikker det. Og jeg er ganske sikker alle har smakt pa den da den er var, og helt earlig den smaker helt grusomt ut da!
Men men naa ma jeg tilbake til ovingen min til eksam gor jeg har ett kapittel igjen
Hade bra <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar