søndag 6. desember 2009

Badminton og Flispy ;D, I like to - - - ;D

Hallo ;D
I dag vaknet jeg og spiste frokosten, Morgen dagen startet ikke saa allt for bra.
Jeg skulle varme maten min i Mikron oxo klarer jeg og miste maten pa gulvet, og det var min frokost. Sa skulle jeg vaske opp og jeg klartet og sette vannet paa saa hart trykk at allt vannet havnet pa meg. Men etter og ha skiftet funnet meg frokost, opnet Advents kalenderen og se at jeg fikk 3 nye kjempe fine skjearf og 2 klesplagg ;D.

Ja det saa ganske likt ut(Kansje litt finere ;) )
Etter det kledde jeg pa meg, og sa dro vi ut i parken ( Bilder kommer senere! ;D)
Forst saa gikk vi rundt og vi tokk masse fine bilder...
Og sa dro vi til butikken og kjopte 2Badminton sett og en Flispy (Aner ikke hvordan det skrives)
Og fordi jeg ikke er saa flink til og forklare saa kan jeg slenge inn ett bildet i stedenfor

Ja det er en sann hunden har i munnen Lol ;D.
Men jo saa dro vi til bake til parken og lekte (Hele familien, Mamma , Pappa, Jasmin,Linnea,Kamilla og meg).Og naa har vi dratt innom hjeme for vi skal ut og spise i dag ;d, Men jeg ma finne uniforme og gjore allt klart for i morra forts oxo maa jeg fikse haaret mitt.. Og noen skulle dusje og andre skulle skifte klear.
Me da har ikke jeg saa mye og si da, Hade bra
Blogges senere, Sofie <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar