lørdag 26. desember 2009

En kjedlig dag! :s

Hei Hei :D
I dag har det veart en kjedlig dag!.
Jeg vaknet opp og ryddet romet som jeg ikke hadde gjort pa lenge
Og sa spiste jeg og rydda mer .
Sa gikk jeg ut i parken og motte noen venner og vi spillte badminton :D
Men vi var utrolig darlige!
Haha sa gikk jeg inn for det begynte og bli kalt og jeg var sliten haha :D, sa spiste jeg litt mat og sittet endel pa pc :D. Og Na har jeg hjelpet en venn med og lage blogg :D.

Og jo som jeg fortalte dere var jeg pa min venn sit farewell party og vi hadde ett "Blast!" Utrolig morsomt der :D Og sa klart tokk jeg jo bilder der :D

Haha ja dette er meg og An hah:D


Ett minnea om siti Aleem og alle vi som kom til dere <3
Det var jo ett fint bildet det da ! :D
Thihi men da har ikke jeg s[ mye mer og si, kasje jeg skal fikse litt pa bloggen men men
Hade bra <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar