tirsdag 29. desember 2009

Hoppsi deisi :D

Hei hei
Haha har dere sett pa vinter hagen Med hopsi deisi og dem, Sa sote haha :D.
Men, i dag kom jeg pa den gamle piczoen min(Men jeg hadde glemt brukernavnet)
Hah jeg hadde skrevet sa my tull Lol :D
Jeg selv husker piczo var veldig poppuleart nar jeg gikk i 3 klasse.  
 Kansje starte med det i gjen?

Nei jeg hvet ikke far tenke pa det men titt innom den gamle: soffa-97.piczo.com eller den nye sofiesol.piczo.com .
Men jeg ma si piczo er mye stilire ennn blogg, og det skal de ha for det :D
Men men jeg har ikke sa mye tid. Sa da skal jeg nokk bare blogge, Men nokk om det.
Snart skal jeg ha ringe runde...
Ma fortelle alle at det blir feiring i morra ;D, 2 forskjellige feiringer faktisk
1. Eksamen er over
2. Nytt ar :P(Men det er pa torsdag da...).
Na sa snakker jeg bare med noen pa mobilen..Ikke noe veldig stort akkurat
Liste for hva jeg skal gjore i dag
1Vakne opp
2Spise frokost
3Se litt pa tv
4Stelle meg
5Sitte litt pa pc
6ove med Touteren min  
7.sitte litt mer pa pc/Kansje ta en tur ut
8. Se pa film
9 Stelle meg/ Sekke facebook
10.Sove :D



I dag  nar ejg sjekka facebooken min sa saa jeg at venninen min hadde lakt ut bildene fra overnattinga
DE var velig stygge men pytt pytt :D Who cares? :D
Anny ways na tror jeg jeg skal sitte litt pa piczoen min, for jeg har veldig lite og gjoore haha :D
Sa hade bra folkens :D  
-Sofie-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar