tirsdag 29. desember 2009

Header og fixa bilder :D

Hei hei som sakt sa jeg at jeg kjedet meg velid mye sa det blir ett inlegg til .
jeg bestemte meg for og hvise dere headerne jeg har laget
og bilder jeg har fixet.
om dere har lyst pa header er det bare og sporre :D Dont be shy :P















Okei ja noen er enklere enn andre for det var ikke lenge siden jeg startet med og lage headere , :D. Men fixe bilder skal jeg gjore mere med. Og i ett inlegg tilire har jeg ett annet bilde med sirkler pa som er blitt fikset..
Men da har ikke jeg mye mer og si
Sofie left the building
-Sofie-

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin blogg! :D
    Kan du lage en header til meg? Det hadde vært kjempe snillt av deg <3
    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  2. Takk :D, Eh ja jeg kan nokk lage header til deg Bare send meg noen bilder på sofiemerijaan@hotmail.com :D
    Hilsen sofie

    SvarSlett