torsdag 31. desember 2009

Bom bom _-* BANG*<3_ <3*2010*-_<3! Yeh!

*1 ,* 2, *3 ! *Blast!
Hei folkens :D, Som alle hvet er det Nytt år nå. Akkurat nå så er det 2010. Det er rart det! :D.
Men i år så blir det ikke som alle år , for da vi var i Norge pleide vi dra på besøk,komme hjem og ha stjerneskudd, Skyte opp raketter osv...
Her så er det ikke lov
( Kansje de er redd for at det kan være bombe eller noe :\)
Men vi hadde det veldig korslig da ! :).
Men det kommer ikke noe bilder fra i dag, for innen kvellen var omme døde kamera mitt
(Trenger bare og lades opp :D)
Så bildene kommer nokk i morra :D Not to worry.=D

 Me & Aysha, Aren't we just adorable ? :D
Dette bildet sendte henne til meg fra da jeg Natta hos henne =D 
Det ble noen veldig stygge bilder da haha, for vi hadde nettop våkntet og vi begge var usminket og ustelt haha :D.
Men veldig korslig var det :D  (Vi var også veldig stygge på håret :D).
Men nokk om det, det jeg egentlig skulle si var Håper alle får ett fantastisk år! :D

Min Nyttårforsetter!
*Ikke banne noe serlig
*Bli bedere til og spare penger :D
*Holde rommet mitt ryddig(ryddigere :P)
*Ikke bruke pc så mye
* Være mere ute
* Drikke mere vann (For jeg liker ikke vann noe serlig..)
*Legge meg tiligre :D

* Drikke mere melk, Og ta mer vitaminer(Hakke vært så flink med    det i det siste 

Men,Jo tusen takk til alle dere som ønsket meg godt nytt år :D.
Fikk masse melinger.
Og en ting til hvem ønsket dere ett ønske (For dere som ikke har gjort det har dere kansje en time igjen :D).

Men da har ikke jeg så mye mer og si bortskjett fra God natt
_-*Sofie*-_

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar