mandag 28. desember 2009

Bestiss! <3 Miss u alot alot alot!

Hei bloggen :). Dette inlegge er for min kjeare vennine Sibel <3
Jeg leste nettop bloggen hennes, Provde og kommentere men Blogg.no er saa dum! For det gar ikke ann og kommentere fra utlandet, Dette syns jeg burdet bli fikset!
Men min kjeare beste veninne hadde sakt de soteste ting om meg og jeg takker deg saa mye for det! <3

Sa  sotte bestissene mine er!
Sibel: Med tine t-shorten(Jeg tror jeg tokk dette bildet, for sibel hadde nettop fatt ny mobil og vi tokk ett par bilder med den :D)<3Elsker deg masse masse!
Sharon: Det er henne med skjearfet mitt pa<3 elsker deg hoyt og mye!
Og jeg ma bare si dere ser helt utrolig sote ut ! (L)


Og for og ikke glemme de siste beste venninnene mine(i norge, og disse var de jeg kunne stole mest pa :D)
Ebru: Min store,Hoye ,Sote Tyrker :D<3
Camilla: Dokka mi <3 :D
Og mens jeg er her kan jeg jo slenge pa Tahiran min <3: Vi pleide og krangle om  mye, Andre ting var storre enn anndre men vi ble alltid venner ii gjen <3
Men det er jo saa mange at jeg ikke kan sitte og navne dem alle :P, Pluss alle vennene/bestevennene min her i pakistan oxo.
Men hvit dette jenter dere er spesielle ! <3

Tilire pa dagen sa jeg de mennene(Fra sjiamuslimene)
Som gikk i taag jeg sa at de slo seg selv men ikke sa hardt, De sang ogsa men jeg hvet ikke om det var en sang eller en bonn  :D. Det var vell hoyde punktet av i dag thihi :D
Har bildet pa kamera mitt, Men har ikke noe batteri igjen :/. DEt sa nesten litt ut som 17 mai tog Hah sa det var jo litt intressagt .
Men da har ikke jeg sa mye og si ette rog ha blogget masse i dag , Hade bra -Sofie-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar