mandag 28. desember 2009

Har saa lyst pa Brownies. Sa nytt att kommer opp na og jeg tenkte...;P

Hei hei ;P
Hei ja som alle hvet sa skal jeg forandres pa en mate etter nytt ar, Som i fjord da jeg forandrett nesten Alle vennene mine, For de Gamle hadde blitt Litt ikke min type..(Men vi haller forskjatt kontakten :D)
Men i fjord sa ble jeg ogsa til en bedere person :P(Noe som mange har sakt i ar ;p) Sa har dere lyst at jeg skal forandres?. Jo ogsa maten jeg starter og blogge og slutter og blogge burdet forandres(For snart er det Last year) kjonner dere :D Sa dette kommer til og bli intressangt :D
Ut av ingenting Fikk jeg Utrolig lyst pa Brownies! :d Ikke brownies som blir kjopt i butikk men mamma sine brownies(De er best! :D)
Men uheldig hvis hadde vi ikke kakkao pulver :( Men det kan vi kjope i Morgen :D)
No need to worry ;d.



Jo jeg er lei meg hvis det andre inlegget mitt ble litt for langt haha :D.
Men naar jeg starter og skrive kan jeg bare ikke slutte :P.
Men na skal jeg finne noe og spise.
Hade bra
-Sofie-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar