mandag 28. desember 2009

OMG! hvordan gaar det ann!!

Hei.
Jeg leste litt tilere pa dagen en veldig rorende historie!. Og denn er sann..
Det handler om en jente som ble kidnappet, Torturet Og mye mer i 44 Dager!.
Hvis dere har ett hjerte mel dere inn i gruppen pa facebook som heter 
In Memory of Junko Furuta: The Girl Who Went through 44 days of Torture .
Stakkar jente er allt jeg har og si!, Frekke jeavler,
Og Det eneste jeg har og si er at de har kommet ut av fengsele og er Frie menn na! :s . Men dette skjedde i Tokyo Ikke noen steder jeg har veart eller skjenner noen som er Takk gud :D
Lista for hva jeg har gjort i dag og hva jeg skal gjore
 

Liste for hva jeg skal gjore i dag :D

- Vakne opp
- Spise frokost
-Slappe av
-Se pa sjia muslimene ga i tag(Fra vinduet)
-Gjor Norsk lekser

-Spise middag
-Fotbad
-Ansikts maske
-Se pa film(Men familien)
-Sitte pa pc
-Sove(Tror jeg (:)

Jepp dere lurer kansje pa vilken film vi sa pa, Og det ble The notbook for tredje gang haha(Mamma hadde ikke sett den og hun hadde kjempe lyst til og se pa den (: )
Hoyde punktet mitt i dag er vell smile fjes opp ned haha For hvam=nilig hvis lager jeg smile fjes pa denne maten :) men i dag har jeg laget smile fjes slikt (:
Haha det sier vell noe om hvor spendene dagen min har veart :D 
En av delene pa lista mi burde veare ga i pysj hele dagen (For det har jeg klart finnt thihi :D)
Og jeg har heller ikke brukt noe sminke, jeg hakke rort sminken min i dag :P.

 Hva syns dere?
veldig nice ekke sannt Thihi, Har ett til bildet men det fannt je jeg ikke pa pc min ):
Men hvis dere vill se det legg meg til pa facebook dah :D,
Og jeg vurdere kansje og ha en sporsmals runde Men det er ikke sikkert enna.
Og jeg vet det har veart noen problemer med og komentere men Not to worry
Det er blitt fikset :D, Og hvis det ikke funker send meg sporsmal pa facebook eller pa Sofiemerijaan@hotmail.com
Men da har ikke jeg noe mer og si bortskjett fra Natta ,<3 :D  

1 kommentar:

  1. Hvilket program bruker du, fint om du kunne svart<3 Hilsen chatrine

    SvarSlett