onsdag 6. januar 2010

Hands up, And dont move :D

Hei :D
Jeg har fått en ny identity Thihi (Jeg er politiet under forklednig)

Not to fear my dear :P, Haha det er nokk bare meg og Skole Identity kortet mitt... Så dessverre er ikke jeg noe politi :\.
Og forresten dere blir sikkert forrvirret når det kommer nye datoer hele tiden på når jeg ble født Og det er 27 Juli :) Og jeg heter Sofie ikke Sofi
Og min matchene jakke er jo helt nydelig :D

Beautiful ekke sannt?

Neida en ganske så kip jakke, Men den håller deg varm :).
Det er litt kalt her men ikke noe tyder på snø. Og det eneste jeg har og si er Dakkar dere i Norge som fryser til is(-15! :o)
Men's Jeg koser meg stort sett :P

Det er så pent for tiden!, Ligner mere på Høsten\Våren enn hva det ligner på vinter..
Eller hva syns dere? 
Og en ting tilHvis dere kommenterer, så komenterer jeg på bloggen deres :) ( Borskjett fra dere som har blogg.no Desverre går det ikke ann og kommentere fra utlandet..No galt med blogg.no)
Men da har jeg ikke så mye mer og si
Hadebra! <3

4 kommentarer:

  1. Fine bilder. Håper du har det varmt og fint der, mens vi har det kaldt og fint her! Hehe!
    Klem www.ruthsofie.blogg.no / Ruth Sofie<3

    SvarSlett
  2. Hehe ja, Det er jo alltid fint med sno da! :D(noe jeg ikke kommer til og fa noe av i ar.. :/)
    Og takkk, Du har ogsa masse fine bilder. Og en kjempe fin blogg :D <3

    SvarSlett
  3. kuult ;D
    foressten , fiint bildee <3
    savner dg
    elskeer dg
    <3333333

    SvarSlett
  4. Takker ! <33
    Savner deg såå mye!, Elsker deg masse! <3

    SvarSlett